joi, 23 iunie 2016

Metoda Startup - Cum să începi afacerea ta efectiv și eficient

Cum să începi afacerea ta efectiv și eficient?
Metoda Startup

La Biblioteca "Onisifor Ghibu" a avtut loc training-ul cu tema: Startup - Cum să începi afacerea ta efectiv și eficient.
Invitatul din această seară este Evers Klaas este un consultant şi anterprenor Olandez. Împreună cu el vom studia o metodologie pentru dezvoltarea unei idei de afacere și a unui model de afacere. De asemenea vom discuta despre felul în care putem testa și adapta din mers un model de afacere.
Metoda Startup - (companie de pornire). Este o abordare principială pentru dezvoltarea unei companie şi ne învaţă cum putem dezvolta o bună idee de afacere?
Metoda Startup - te învață:
-cum să conduci o afacere,
-cum să se orienteze o afacere,
-când să pornească,
-când să persevereze și să se dezvolte o afacere cu accelerație maximă.
Evers Klaas a menţionat că: metodologia de Startup are ca premisă că fiecare pornire este un experiment grandios, care încearcă să răspundă la o întrebare. Prea multe Startup-uri încep cu o idee pentru un produs pe care ei cred că oamenii şi-l doresc. Apoi ei petrec luni, uneori ani, desăvârșind acel produs fără a arăta vreodată produsul, chiar și într-o formă foarte rudimentar, la client potențial. În cazul în care nu reuşesc să ajungă la absorbţia largă de la clienţi - este de multe ori că niciodată nu au vorbit cu potenţialii clienţi ca să determine dacă este sau nu produsul interesant.
Lucraţi mai intelegent nu mai greu!
Primul pas este problema care trebuie rezolvată și apoi dezvoltarea unui produs viabil. Întrebările pricipale sunt: Poate fi construit acest produs...? Ar trebui să fie construit acest produs...? Putem construi o afacere durabilă în jurul acestui set de produse și servicii...? Acest experiment este mai mult decât anchetă. În momentul în care produsul este gata pentru a fi distribuit pe scară largă, acesta va fi stabilit deja de clienți şi este foarte inportanr să ţinem minte că Start-up-urile se caracterizează prin următoarele avantaje: flexibilitate în relațiile cu partenerii comerciali, decizii manageriale rapide, număr redus de angajați și gestionarea eficientă a relațiilor interumane.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu