joi, 4 august 2016

Discuţie/dezbatere: Oraşe de hârtie de John Green

John Green s-a născut la 24 august 1977. Cărţile sale au fost publicate în peste douăzeci de limbi şi figurează constant în topul celor mai bine vândute titluri al publicaţiei New York Times. Foarte activ şi pe platformele virtuale, John Green a creat, împreună cu fratele său, cel mai popular proiect video online, accesat pe YouTube de peste 30 de milioane de fani Nerdfighter din întreaga lume.
După cum ştim, romanele lui John Green sunt cu și despre adolescenți, de aceea nici cartea „Orașe de hârtie” nu face excepţie.
Romanul „Orașe de hârtie” este alcătuit din trei părți: „Corzile”, „Iarbași „Corabia”; fiecare este menită să prezinte probele prin care eroii trec pentru a contura un final fericit. Acestea pot fi privite și ca trepte spre maturizare, spre descoperirea de sine și cunoașterea celuilalt.
Ion: Părerea mea este că John Green nu scrie impresionant, nu ma făcut să-mi imaginez situaţiile descrise pe tot parcursul cărții. Cred că pot încadra această carte în categoria ”Literatură de consum”.

 Ana: Mi-a plăcut enorm! Umorul lui John Green cred că s-a făcut vizibil cel mai mult şi cel mai bine în „Oraşe de hârtie”, n-am putut să-mi iau ochii de pe ea. Zile întregi m-a ţinut în suspans, am stat tot timpul în alertă şi mă tot întrebam „Aici e Margo? A găsit-o pe Margo? Ce s-a întâmplat cu Margo?”, iar asta a fost pentru mine elementul cheie pentru a-mi continua lectura! Super! O recomand.
Ion: Orașe de hârtieeste cartea care nu m-a lăsat cu niciun fel de gust. Niciodată nu regret c-am citit o carte, chiar dacă nu mi-a plăcut, aşa cum s-a întâmplat şi cu aceasta, dar nu pot spune nici că mi-a picat foarte bine sau că am învățat ceva bun din ea.
Ana: M-a impresionat acest roman „Orașe de hârtie” de John Green, deoarece prezintă viața şi aventura a doi adolescenţi. Lectura este spumoasă şi uşoară. E o carte superba cu-n final „fain”. Au fost momente când eram cu gura la urechi, dar şi momente mai triste.                


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu