marți, 19 noiembrie 2013

Invitaţie


Miercuri, 20 noiembrie 2013, ora 14.00

 Filiala Onisifor Ghibu va fi gazda celei de-a X-a ediţii a Conferinţei Literare

 Chişinăul citeşte o carte: Al şaptelea simţ

autor Nicolae Rusu

Vă aşteptăm cu drag!




Prezentăm fragmentar unele impresii ale utilizatorilor bibliotecii "Onisifor Ghibu" despre lectura acestei cărţi.


Cristina Rotaru (ASEM)
O carte extraordinară! Mă bucur enorm că mi-a fost recomandată, am citit-o  cu cea mai mare plăcere. Este prima mea carte citită care a fost scrisă  de un autor autohton, un autor despre care aş dori să aflu mai multe şi să citesc mai multe lucrări de ale dumnealui.
            M-a impresionat cum îmbină autorul Nicolae Rusu în această lucrare şi politica, şi ficţiunea, şi umorul.
Salut faptul că autorul abordează o problemă naţională, cea a rusificării poporului dintre Prut şi Nistru, o problemă actuală pentru noi, cetăţenii ai Republicii Moldova, vorbitori de limba română.
           E o carte care te trezeşte la realitate, îţi deschide ochii în privinţa la multe lucruri şi-ţi dă o dispoziţie foarte bună.
            Îmi place simplitatea şi claritatea cuvintelor şi ideilor scrise de autor în această carte pe care am recomandat-o la multă lume şi care trebuie citită.
            Vă mulţumesc pentru literatura interesantă!
Aliona Rusu
Cartea „Al şaptelea simţ” de Nicolae Rusu poate fi considerată o operă în care apare descrisă Moldova de azi, viaţa cotidiană şi problemele oamenilor din viaţa autohtonă, din zilele noastre.
Legând idei, atât de natură naţională cât şi internaţională, romanul descrie uneori chiar în amănunte probleme des discutate, dar totuşi nelămurite din viaţa postbelică. Romanul propune spre citire un limbaj accesibil, familiar, iar uneori interferenţa cu limba rusă chiar poate provoca amuzament.
Chiar dacă la început pare a fi ceva obişnuit, pe parcurs, pătrunzând  în lectura cărţii rămâi captivat de secretele ce le ascunde societatea moldovenească de astăzi.

Astfel, adevărul despre un popor, pare să fie în sfârşit revelat…

Lungu Mariana
O carte interesantă, cu multe momente atrăgătoare. Din cauză că timpul mă presa am citit-o pe unde apucam, adică, în drum spre universitate, la pauzele de masă, pentru că nu aveam răbdare să ştiu ce se va întâmpla în continuare.
Dacă e să mă exprim referitor la conţinut, romanul se citeşte uşor. În opinia mea, acest roman trebuie considerat un fenomen literar, care invocă ideea unirii cu Ţara, iar autorul implică o stare de spirit care ne caracterizează ca popor.
M-a impresionat soarta celor două cupluri, Dan – Angela, Ion – Ioana, este dramatică, dar adevărată, precum e viaţa, care, aici, în roman, se reflectă ca într-o oglindă. Autorul vorbeşte despre realitatea ţării noastre care persistă şi acum.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu