joi, 27 septembrie 2012

Lansare de carte şi recital de poezie la biblioteca ,,Onisifor Ghibu''

     Miercuri, 26 septembrie 2012, biblioteca Onisifor Ghibu a găzduit o nouă întâlnire a Clubului Poeţilor Desculţi, în cadrul căruia a avut loc lansarea volumului de poezii Doi brazi (Chişinău, Tipcart Print, 2012). 
     Volumul reprezintă o ediţie colectivă adunând poeziile unor tineri talentaţi: Denis Chirtoacă, Maria-Eola Cecoltan, Adrian Pâslaru, Diana Munteanu, Victor Semanenco, Tatiana Munteanu, Pelin Arditi, Iseulde Lange şi Dumitru Jalbă. Ediţia afost îngrijită şi ghidată din culise de Vitalie Sorbală şi Adrian Pâslaru. În cadrul lansării, biblioteca a fost încinsă şi de un recital de poezie şi muzică la ghitară şi pian. 
     Moderatoarea manifestării a fost Alexandra Bobu. În sală au fost prezenţi oameni de cultură, scriitori, lectori universitari, studenţii facultăţilor de Jurnalism şi Filologie ai USM şi ULIM, utilizatori ai bibliotecii. 



Sub brazi m-am ascuns de tristeţe
Şi tristeţea nu m-a găsit,
Sub brazi am căutat tinereţe,
Ei tinereţe mi-au oferit.

Sub brazi căutat-am tăcerea
Şi versuri cu ace înfipte,
Sub brazi găsit-am plăcerea
Ascunsă în simple cuvinte.

Sub ei căutat-am prieteni
Şi trecutul l-am răsfoit,
Dar câte mai ascund ei sub ceteni?
Şi câte mai am de găsit?

Brazii vorbesc,
dar lumea n-aude
Trrecătorii permanent undeva se grăbesc.
Adrian Pâslaru 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu