joi, 26 februarie 2015

Zilele FedEx@Biblioteca Hasdeu, 2015, ediția I.


Dialogul cu cititorii este un lucru de care bibliotecile trebuie să  ţină seama în permanenţă

Reeșind din acest concept colectivul Filialei „Onisifor Ghibu” a ales să discute la prima ședință a FedEx-ului, din acest an, despre diversificarea comunicării cu utilizatorii și fidelizarea lor.

Ne-am propus de a genera unele forme noi de activități care ar conduce la asigurarea diversității de comunicare, pentru a atrage  mai mulți chișinăuiei să frecventeze / utilizeze anume serviciile Bibliotecii „Onisifor Ghibu”.











Și discuțiile / analizele / sintezele propunerilor venite din partea fiecărui angajat au dat roade bune, selectând pentru implementare patru obiective / activități  de consolidare a relației bibliotecă – cititor: microsondaje de monitorizare a cerințelor informaționale ale cititorilor bibliotecii noastre, concursuri de provocare / promovare a lecturii, activități de motivare a cititorilor fideli de a deveni ambasadori ai lecturii în societate. Impactul realizării acestor acțiuni va conduce la implicarea utilizatorilor în monitorizarea și evaluarea activității bibliotecii.. Cititorii înșiși devin generatori de noi idei, noi servicii necesare lor. Astfel și biblioteca „Onisifor Ghibu” va veni mai aproape de cetățeni, de utilizatorii săi. 













În ziua a doua a FedEx-ului,  în cadrul ședinței de totalizare organizată la BM „B. P. Hasdeu” ideile generate de colectivul Bibliotecii „Onisifor Ghibu” au fost considerate binevenite în realizarea scopului propus de noi.


Fiecare filială a demonstrat că biliotecile publice au resurse nelimitate de inventivitate, venind cu noi și noi idei, proiecte pentru îmbunătățirea activității.

Un comentariu: