Dialogul
cu cititorii este un lucru de care bibliotecile trebuie să ţină seama în permanenţă
Reeșind
din acest concept colectivul Filialei „Onisifor Ghibu” a ales să discute la
prima ședință a FedEx-ului, din acest an, despre diversificarea comunicării cu
utilizatorii și fidelizarea lor.
Ne-am propus de a genera unele forme noi de activități care ar conduce la asigurarea diversității de comunicare, pentru a atrage mai mulți chișinăuiei să frecventeze / utilizeze anume serviciile Bibliotecii „Onisifor Ghibu”.
Și
discuțiile / analizele / sintezele propunerilor venite din partea fiecărui
angajat au dat roade bune, selectând pentru implementare patru obiective /
activități de consolidare a relației
bibliotecă – cititor: microsondaje de monitorizare a cerințelor informaționale
ale cititorilor bibliotecii noastre, concursuri de provocare / promovare a lecturii,
activități de motivare a cititorilor fideli de a deveni ambasadori ai lecturii în societate. Impactul realizării acestor
acțiuni va conduce la implicarea utilizatorilor în monitorizarea și evaluarea
activității bibliotecii.. Cititorii înșiși devin generatori de noi idei, noi
servicii necesare lor. Astfel și biblioteca „Onisifor Ghibu” va veni mai
aproape de cetățeni, de utilizatorii săi.
În
ziua a doua a FedEx-ului, în cadrul
ședinței de totalizare organizată la BM „B. P. Hasdeu” ideile generate de
colectivul Bibliotecii „Onisifor Ghibu” au fost considerate binevenite în
realizarea scopului propus de noi.
Fiecare
filială a demonstrat că biliotecile publice au resurse nelimitate de
inventivitate, venind cu noi și noi idei, proiecte pentru îmbunătățirea
activității.
Ati ales forme de apropiere de utilizator si e foarte bine!
RăspundețiȘtergere